• Home
  • News
  • Een nieuwe ploeg aan het roer van IPM Advertising
<< Terug

Een nieuwe ploeg aan het roer van IPM Advertising

11 Oktober 2018

Een nieuwe ploeg aan het roer van IPM Advertising

IPM zet voor IPM Advertising een nieuwe organisatie op en verwelkomt in zijn directieploeg 5 nieuwe verantwoordelijken. Door de digitale en technologische as te versterken, streeft de organisatie naar een grotere wendbaarheid en transversaliteit, zowel intern als naar zijn klanten – mediabureaus en adverteerders – toe. IPM Advertising positioneert zich strategisch op inbound marketing, data en efficiëntie voor de adverteerders/klanten.

Het nieuwe team van IPM Advertising, dat verandering wil uitdragen, bestaat uit:

  • CEO: François le Hodey
  • Operational Director: Henry Visart (general coordination of IPM Advertising)
    • Agencies Market - Head of sales: Thibaut de Haas
    • Head of Business Intelligence: Luc Eeckhout
    • Head of IPM Ad Operations: Natalia Sanchez
    • Head of Paris Match Advertising: Michel Druart
  • Digital and PMrogrammatic Director: Tanguy van Eeckhoudt
  • Direct Market – Sales Director: Arielle Braudé & Head of Sales: Caroline Bossaert
  • Marketing Director: Olivier Rousseaux

IPM Advertising stelt zich op als een globale partner voor de reclamecommunicatie van mediabureaus en adverteerders en reikt in digital en print communicatie-oplossingen aan die geschraagd worden door sterke merken zoals La Libre, La DH / Les Sports, LeSports+, RTBF.be, Paris Match, Gourmandiz.be en Cinebel.be.

IPM, dat resoluut de kaart van Inbound trekt, is een gecertificeerde Google Premium Partner voor alle SEA-oplossingen en brengt zijn expertise in Content Marketing aan door te zorgen voor SEO-campagne-oplossingen, ‘Native Content’, het beheer van reclamecampagnes op Facebook en de creatie van websites en landing pages. 

IPM Advertising is in dezelfde business unit opgenomen als IPM Immo (directeur: Jean Libbrecht), het verticaal medium voor de vastgoedmarkt met een volledig gamma van media en diensten, waaronder de website Logic-Immo.be, de magazines Logic-Immo en Essentielle Immo, de wekelijkse bijlage La Libre Immo en de portal proprietaire-conseil.be. 

Sinds haar lancering in 2018 reikt La Libre Network, het nieuwe B2B-merk van La Libre, digitale communicatie-oplossingen aan bedrijven aan en organiseert het opleidingen om ze in hun digitaal transformatieproces te begeleiden. Er staan ook meerdere conferenties op het programma, waarvan het detail op de website terug te vinden is.

Tenslotte werkt IPM Advertising voor DH Radio en de video’s van LaLibre.be, DH.be en ParisMatch.be samen met RMB. IPM Advertising is ook een van de initiatiefnemers van de nieuwe MarketPlace DaviD.