<< Terug

IPM site ontploffen

20 Maart 2018

IPM site ontploffen

RTBF geniet van de hoogste surftijd met een gemiddelde van bijna 11 minuten, en is de eerste Franse nieuwssite met 16% meer unieke browsers dan RTL, voor een totaal van 362.400 dagelijkse UB. Dit vertegenwoordigt een evolutie van 11% in 1 jaar, of zelfs 24% in 2 jaren.

DH.be, die 324.400 UB heeft, staat in een zakdoek met SudInfo en staat op de derde plaats in de ranglijst, terwijl Lalibre.be, meer kwalitatiefis, meer dan 205.000 heeft.

Als u de page views bekijkt, zijn het niet minder dan 2 sites van IPM Advertising die aankomen op de top van de Franse nieuwssites! DH.be met meer dan 1,6 miljoen PV / dag gevolgd door de RTBF-sites met meer dan 1,4 miljoen PV / dag.

In termen van vooruitgang is de site parismatch.be op de top omdat deze een stijging van 139% UB en 196% PV vertoont sinds deze in mei 2017 door de cim geanalyseerd.

DH, La Libre worden niet overgelaten met progressies in 1 jaar van +/- 20% van UB. In vergelijking met februari 2016 heeft lalibre.be zelfs 53% meer UB!

Om nog maar te zwijgen van de site logic-immo.be die een stijging laat zien van 22% in 1 jaar en 31% in 2 jaar tot 43 600

IPM Advertising, het succes van onze merken tot uw dienst!