• Home
  • News
  • RMB vertrouwt de regie van de RTBF-sites voor display aan IPM Advertising toe.
<< Terug

RMB vertrouwt de regie van de RTBF-sites voor display aan IPM Advertising toe.

16 Januari 2017

RMB vertrouwt de regie van de RTBF-sites voor display aan IPM Advertising toe.

Sinds januari, geef het aanbod van de websites van IPM Advertising en van de RTBF de adverteerder toegang  tot een maandelijks aantal van 86 miljoen page views.

Volgende websties zitten in IPM News +: dh.be, lalibre.be, parismatch.be, RTBF info, RTBF sport, RTBF TV, RTBF Auvio, RTBF culture, VIVACITE, CLASSIC21, LA PERMIERE, PUREFM, Musiq3.
IPM Advertising verkoopt deze inventaris en biedt gerichte packages (news, lifestyle, upscale, vrouwen, sport, radio, TV) en eveneens op maat gemaakte segmenten (dit met DMP CXense)

De ratecard zal nu enkel de impressies weergeven gelinkt aan de Belgisch IP adressen.

IPM Advertising commercialiseert eveneens de websites van Logic Immo en de Belgische IP adressen van parismatch.com, de Belgische tegenhanger van paricmatch.com komt er begin 2017 aan.

 De RTBF en IPM verstevigen hiermee hun samenwerking, RMB blijft de regie voor de videos van de websites lalibre.be en dh.be, en de regie van DH Radio.

 Vragen? Neem snel contact op met Emmanue.denis@ipmadvertising.be